HTML

Én így látom a jelent.

Kádár életben van! Nem mondhatunk amit akarunk, nem élhetünk a jogainkkal, csak ha rábólintanak. Enni is csak akkor, ha adnak.....

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2011.03.07. 11:27 Ember maradok

Demokrácia=Diktatúra

Túl sok minden kavarog bennem ahhoz, hogy összeszedetten írjam le a véleményemet.

Elkezdtem szép fokozatosan felépíteni az új életemet, miután a választási ígéreteket életemben először meghallgattam. Akkor azt mondták, lesz egy millió munkahely, hiányszakma képzés, megemészthetetlenül sok pályázat munkahelyek és képzések sokaságára. Lesz oltári nagy adókedvezmény, akik gyermeket nevelnek azoknak megbecsülés. Na akkor szép lassan elmondom milyen az élet munkanélküliként.

1., A kezdet

két éve lettem önszántamból munkanélküli. Muszáj voltam a "jó" állásom feladni, mert nagyobbik lányom iskolagyanús lett, és nem volt tovább állapot, hogy a szomszéd, kutya, macska, apa, mama1,mama2,és papa vigyáz rájuk. Olykor egyetlen délután átmentek a gyerekek az egész családfán, én ugyanis délutános műszakban bizony éjfélkor tértem haza. Az édesapjuk is hasonló házasságromboló műszakban dolgozott.

2., A lehetőségek

Jelentkeztem a munkanélküli hivatalban február közepén, ahol sajnos csak március végére kaptam időpontot, mert annyian álltak előttem sorban. Mivel elég silány képzésekből lehetett válogatni, bizony hazamentem és dőzsőltem a 27.000 ezer forintos segélyemből. 6 hónap múlva vége lett a jólétnek, de képzés továbbra is csak a dajka képző volt nekem nőnek. Se egy idegen nyelv semmi!!!

3., Etetni való

Egy év semmittevés után jutottam el arra pontra, hogy észrevegyem mi is nekem a helyem ma az országban. A hírek folyton azt okádják, hogy a sok semmirekellő állástalan, meg segélyezett és ezeket csak etetni kell mert ehhez joguk van!!! És ha csendben bevallom én is ez lettem. Hogy engem még egy miniszter sem keresett meg kamerák kereszttüzében, hogy munkát adjon..... Azért rögtön a gondolkodás előtt leszögezném, hogy amíg engem etetni valónak hív az országom első embere, addig belém szúrja a kést, hogy fizessem a TB-t, mert behajtja!!!! Így kérem az évemet -61.200 forinttal zárom, a "bocs, leszarom" levél követelésére.

4., Európa szíve vagyunk

Hát kérem itt tört el bennem valami! Európa szíve számomra azt jelenti, hogy amíg a magyar szív dobog, Európa él. Hehe! Ez itten kérem Európa lábtörlője. Egy harmadik világ, vagy Balkán vagyunk az unióban. Ez így helyesebb. Nálunk sokkal butább népek már tudják, hogy rég nem divat fekete autóból kenyeret dobni a népnek, mert attól nem szeretni fognak, hanem visszadobják egy kedves üzenettel.

5., Fogy a magyar emberek!!!!!

Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy ezt mire értik? Oké, hogy a dohányzás kurtít, meg a kevés szülés, de vajon hol a statisztika arról, hogy hány CSALÁD vonul ki évente? Persze itt is beveszik a leszarom tablettát, mert a hülye csak addig lát, hogy meghalnak a bagótól, meg jobb szinglinek lenni, DE AZT EGYIK SEM KERESI, HOGY MIÉRT??????? Hát kérem azért nem szül az egyszeri magyar, mert csak futószalagra ültetik gyártani a kölköt, de azt senki nem garantálja, hogy lesz nekik mit enni adni!!!!

6., A hülye magyar nem tanul.....

Tisztelettel megkérek mindenkit, ezt csak az vegye magára aki politikus, vagyis hazug! Csak ismételni tudom magam, hogy nálunk butább népek már belátták, hogy egy gyermekes anya sokkal hálásabb és nyúzhatóbb egy munkahelyen, mint egy csontos ujjú, dizájn bige az irodában. Akár 4-6-8 órában, teljesen mindegy. Ma egy nő ha szül, el van kapálva a jövője. Mit nem adnék egy minyiszteri rokonyért én is. De nekem még egy tetves közmunkáért is könyörögnöm kell, és vérlázító, hogy még azt sem kapok!!!! Mert túlképzett vagyok egy nyavalyás érettségivel.

7., Nem, csak általánosom van

De, hogy még így sem lehet állást találni..... kereskedelmi és logisztikai szakképzettség kell, egy raktárkezelőnek egy hyperben!!!!! Ez kész. Béka megpakol, elhúz, polcra kitesz, és nyög ha megvan. Ezt a 8 éves lányom még ingyen is megcsinálná, pedig még csak elemi másodikos!!

8., Átképzés

Elegem van! Én lettem a kisebbség, elcigányosodtam azzal, hogy rendszeres gyermekvédelmit kértem. Legalább heti 5 napon egyenek főtt ételt, estére jó lesz a vajas kenyér. Tea nélkül, mert drága a cukor. Részletfizetéssel kaptam egy nyelvi lehetőséget. Ha hozok magammal 3 embert, ingyenes a képzés, csak az utolsó emberét kell kifizetni 12 hónap alatt. Kaptam is az alkalmon. Én és a párom jól beszéljük a németet, beírattam a gyerekeket. Mi is beültünk a padba, mert ha van vizsgánk, könnyebb az állampolgárságot megkapni odaát.  Sajnos a jövőképem azt mutatja, hogy lesz itt még fekete kocsiból kenyérdobálás, és én ezt nem hagyhatom meg a gyerekeimnek. Szeretem őket, és tisztességes körülmények közt kell nekik megtanítanom, hogy lopni nem szégyen, hanem országos bűn!!!!! Így még a híradót sem nézhetik, mert köztörvényes bűnözők mentelmi jog mögé bújva mondják meg nekem halandónak, mi a frankó, és hogy balf@sz vagyok!

9., Alkotmány

Innen jött a demokrácia=diktatúra cím. Dobtam egy emailt a Canadai nagykövetségnek, hogy milyen feltételei vannak, hogy ott ideiglenesen letelepedjünk, és munkát kapjunk. Esetleg egy politikai menekült státusz elnyeréséhez ugyan mi szükséges. És erre jött a válasz! Magyarországon demokrácia van, politikai menekültek nem lehetünk.  Nyeltem egyet, és egy HELP tárgyú választ adtam a demokráciájára.

Tisztelt Konzulátus!

Magyarországon föld tulajdon moratórium van. Eszerint külföldi állam, és annak polgára nem szerezhet magán tulajdont Magyarországon. Ehhez képest az ország "ingatlankészlete" 70%-ban külföldi bankoké, elenyésző százaléka önkormányzatoké, akik szintén külföldi bankok tulajdonai. A maradék állami tisztviselőké, vagyis az országunk kisemmizői.

A napilapjainkban csak cenzúrázott formában lehet a közéletet leírni, de a tökéletes gyilkosság megvalósításához szükséges sorozatok már már kötelező iskolai házi feladatok.

Az alkotmányt, kénye kedve szerint módosítgatja az aktuális HATALOM, a saját szájízére.

Az országom folyamatosan kényszeríti piacilag a multikat, hogy egyre nagyobb legyen a különbség az emberek életszínvonala között. Vannak a szegények, az átlagkeresők és a politikusok.

Az országom megköveteli, hogy 0 forint bevételből életszínvonalat adjak a gyermekeimnek, ellenkező esetben elveszi a gyermekeim, árvaházba dobja őket és fejenként 100.000 forint havi apanázst ad két vadidegennek, akik egész nap azt hallgatják, hogy a gyermekeim utánam sírnak.

Az országom kénye kedve szerint játszik a tőzsdével és az ország aktuális besorolásával. Még pozitív sosem volt!!!!

Kérném szépen ott a tengeren túlról a demokrácia átértelmezését, mert Magyarországon egy  Kossuth Teret lezárni olyan, mintha a közel keletre bevinnénk a prostitúciót. Ez itt kérem diktatúra és marha irigy vagyok Egyiptomra, Líbiára. A magyar türelmes ember, de egyre élénkebbé válnak nagyapám 56-ról mesélt történetei. A magyar ember a demokráciában éhezik, hajléktalan lett!

Nos ezt még szerintem vagy emésztik, vagy spam lett belőle. Én mindenesetre nem tudom itt elképzelni a jövőmet, a gyermekeimet pedig szeretem annyira, hogy jót akarjak nekik.

 

folyt. köv.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://tartsunkossze.blog.hu/api/trackback/id/tr572717886

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ács József - FORRADALMÁROK 2011.03.16. 09:23:37

CSOPORTKÉPEKMi mindenre alkalmas az egyistenhitek teológiája! A modern ember megborzong és felismeri az internetben Isten három fő attribútumát. Mindentudó, mindenható, mindenütt jelenlévő. Sokan dolgozó-szobájukban, munkahelyükön vagy internet-kávézók...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása